Friday, December 28, 2012

SEKOLAH OH SEKOLAH

semalam 27.12.2012 hari khamis jam 0900 pagi hingga 1200 tgh hari semua ibu bapa perlu membuat pendaftaran persekolahan anak-anak. bagi tadika kawasan perumahan sofea lah.

ada 2 hari tempoh pendaftaran. sofea pergi semalam. sebab ofis sekarang staf semua cuti. yang tinggal sofea dan sorang colic . yang sama department lah.

ok lah kita cerita pasal pendaftaran. sofea dah sampai kat sekolah dalam jam 0920 pagi. 5 minit je dari rumah. tak jauh sangat. bawa anak jugak. sebabnya..untuk memberi dia semangat ke sekolah.

masa tu baru 2 pasangan ibu bapa dan anak yang datang. jadi sofea dapat giliran yang ke tiga. bila sampai giliran sofea. cikgu tu bagi surat tawaran kemasukan tadika untuk sofea baca dan faham. lepas tu cikgu tu terangkan pasal yuran yang perlu dibayar.

sorfina hanya perlukan baju sukan baru dan baju sekolah khas jumaat baru. sebab cikgu cakap untuk tahun ni baju khas jumaat kaler kelabu. sebelum ni ungu. jadi kena beli. unutk baju seragam sekolah masih berkeadaan baik. jadi tak perlu beli. keseluruhan bayaran sebanyak RM 90.00. selesai dibayar.

sesi persekolah akan bermula 02012013 hari rabu. kelas bermula bagi sesi pagi. jam 0730 pagi hingga 1200 tghhari.  tahun lepas sorfina sekolah untuk sesi petang.


selamat bersekolah puteri ummi...

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...