Thursday, March 14, 2013

MEAL SHAKES - SUPPLEMENT UNTUK KANAK-KANAK



Meal Shakes Shaklee

Di sini sofea ingin kongsikan pada semua, semestinya kita mempunyai anak-anak yang mengalami ;

* kurang selera makan
* kurang tumpuan
* imun tumbuh yang rendah
* sembelit

macam anak-anak sofea. kurang sangat makan nasi. kalau junk food memang feveret. jadi masalah lah dari segi perkembangan minda dan tubuhnya. bila kurang makan sayur dan air kosong serta makanan berzat, anak-anak juga mengalami sembelit. bertambahlah masalah itu. jadi sofea usahakan untuk mengembalikan selera makan mereka. dengan mencuba untuk memberi supplement atau makanan tambahan melalui Meal Shakes ini.

untuk mengatasi masalah-masalah tersebut, sofea dah mencuba supplement ini dalam masa 2 bulan. Alhamdulillah berkesan. rasanya nanti nak order lagi, sebab kena jadi makanan tambahan lah. anak-anak sofea ni sukar ditafsir kehendak makanan mereka. harapan sofea agar mereka sihat dan rajin makan nasi dan makanan berzat.

sesiapa berminat nak beli MEAL SHAKES ni. boleh order dengan sofea. harga RM 121.25 sahaja. apa2 pun boleh call/sms sofea utk keterangan lanjut.

selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...