Thursday, October 3, 2013

SETIAP BULAN PUNYA CERITA


dari hujung bulan ogos. sofea membz. tolong parents. yelah. kan ke banyak event besar-besar kat Sarawak. dari mula cuti merdeka. sampai bulan oktober ni. belum lagi selesai. cuti merdeka. rasanya tak ke mana kot...lupa dah..

masuk bulan september. banyak nak kena setel. TYT Birthday dan Malaysia day. bz jenjalan. bawak anak p tengok perbarisan. lepas tu pergi muzium.

lepas Malaysia Day. ada pulak perahu berhias di Waterfront. lepas tu pulak...sambung sampai hujung bulan. Jomm Heboh 2013. nak dijadikan cerita. joom heboh kali ni. betul2 tak best. sebabnya. tempat penjual kecik-kecik macam kami..nun jauh dari tempat jomm heboh. pasal banyak jalan ditutup..hampehhhh. sudahnya pengunjung yang datang banyak yang parking jauh. ada yang sampai parking kat sekolah demak. bukan apa, kasihan lah makbapak yang bawak budak-budak kecik. orang tua. mayb banyak yang tak tahu. parking mana ada full. masih banyak space lagi.

sudahlah parking jauh. nak kena pergi tempat jom heboh jauh lagi. dengan cuaca yang sentiasa hujan. tahun lepas paling best. sama rata. penjual senang berniaga. pengunjung pun dekat je nak sampai.

booth dalam karnival pulak tak banyak. ada 3-4 booth makanan je. mana pergi booth yang lain ye???? harap-harap kalau ada lagi ..janganlah buat terlebih " pandai ". ada akal dan kuasa.seimbanglah sikit. pengunjung datang nak berseronok. penjual kecil nak tumpang carik rezeki. tepuk dada tanyalah selera......

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...