Monday, January 13, 2014

ANAK-ANAK KE SEKOLAH



lambat sofea update pasal anak-anak ke sekolah. tahun 2014. kedua-duanya sofea sekolah kan. yang sulung kiranya dah 3 tahun sekolah. yang no. 2 baru mula tahun ni.

sorang 6 tahun , sorang pulak 4 tahun. sofea sekolahkan tak jauh dari rumah mertua. sebab bapak mertua atau adik ipar yang akan hantar dan ambik mereka. sofea dan suami. hantar yang sulung je. nak ambik jauh tempat kerja kami. Alhamdulillah. Allah permudahkan.

yang ni no.2 ..hari pertama ke sekolah. hikhik..mengamuk kena tinggal. ada terbit rasa kasihan. tapi kena kuat wahai hati. kalau nak bagi pembelajaran untuk anak. kena lah bersedia walau apa jua cara. semoga Allah lindungimu nak.


susun kerusi...bagi layan


dah layan. hati-hati keluar dari kelas

yang ni si sulung. baju uniform untuk pra sekolah. upah jahit dengan biras. adik ipar suami. nasib baek. beli kain ungu 3 1/2 meter bukaan 60 inci. dapat 4 pasang...banyak nau. kain biru buat seluar. beli 4 meter. bukaan 45 inci. dapat 4 pasang jugaksss. tak nangis. semoga Allah lindungi mu nak.


laju abahnya jalan...



tengah buka kasut dan tanda kasut


setiap ibu bapa nakkan anak-anak berjaya dunia akhirat. baelajar ilmu dunia dan akhirat. semoga anak-anak ummi faham erti belajar. dan kena tekun.

tak lama lagi ummi bercuti panjang. 3 bulan. insha Allah...

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...