Saturday, August 1, 2015

KENA CHICKEN POX - RAWAT DENGAN VIT C DAN VIT E






testimoni seorang customer yang baru saja terkena demam campak. demam campak memang sakit sangat. saya pun pernah kena tahun2014. demam panas, dengan tubuh penuh dengan bintik-bintik kemerahan yang bernanah.

ni gambar saya masa kena campak. lagi-lagi kena pada muka. sampai mata. sakit sangat.




selain amal vitamin c dan vitamin E. saya sapukan krim herbal shaklee jugak. untuk kesan yang lebih baik.




apa-apa pun semuanya kita kena usaha. lagi-lagi masa tu saya masih menyusu bayi. kena kuarantin selama seminggu. air susu tidak boleh diberi. bimbang dengan jangkitan. selepas seminggu , campak dah mula reda. dan dah mula kering. syukur sangat.

sekiranya anda berminat untuk mencuba produk shaklee ini . anda boleh terus hubungi saya. 
harga terbaik. perkhidmatan terbaik. konsultansi terbaik.

Sofea Jali
SID 908472
013-8290985
{ Kita usaha Kita doa Kita tawakal }


No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...