Tuesday, September 4, 2018

SUMBER FB : KEK LAPIS PAN BORNEO







assalamualaikum semua. lama dah sofhia tak bersiaran di blog ini. masa mencemburui. dan sumber untuk bercerita juga agak kosong.

hari ini 04092018 selasa, saya cuba lah nak bercerita sedikit sebanyak tentang apa yang terjadi sepanjang 2 tahun menyepi. penulisan pun agak mendatar sahaja.

ok lah. untuk permulaan , saya nak kongsikan sedikit resepi-resepi dari sumber FB yang saya save untuk rujukan akan datang. rasanya baik saya letak kat blog. memudahkan saya untuk rujuk nanti.

bagi reader-reader yang nak mencuba. dipersilakan. semoga pemilik resepi ini sentiasa Allah murah dan luaskan rezeki beliau.

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...