Monday, August 27, 2012

Nak Capai 10,000 views


http://sofizan.blogspot.com



Sekarang hampir 6 ribu yang baca blog ni.kiraan kasar lah.tapi yang sedihnya tak ada yang sudi nak tinggalkan jejak mereka...Insya Allah akan ada 'sesuatu' nanti untuk mereka-mereka yang selama ini sudi singgah kat blog ini..

terutama dengan kak Deena yang sudi bantu, inpirasi jugak dari RedMummy. dan semua yang terlibat secara langsung dan tak langsung dalam naik taraf blog ini..insya Allah.

terlalu muda dalam dunia blogging ini. nak jugak capai target dan ada advertisement yang boleh dijadikan side income. tapi itu semua tak perlulah nak digopoh gapahkan..kerana sofea kena banyak belajar..dari segi penulisan,gambar,tarikan dalam blog dan mestilah kena letak iklan kan..hmm..contoh dari churp2 ke..nanti lah kalau masa terluang akan sofea usahakan untuk ke arah itu..

 dan kalau ada pembaca yang bijak pandai dan sudi nak kongsi ilmu blogging tu..bolehlah share kan dengan sofea ini..huhu


1 comment:

  1. wahhh.. dah maju la sofea skang ! bagus2.. deena suggest letak button share facebook utk tarik lebih ramai traffic ke blog sofea nih..

    ReplyDelete

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...