Thursday, September 13, 2012

Majlis Kawen - Adik tersayang

Majlis adik tersayang. ( semua adik-adik sofea sayang ) ada tinggal 15 hari lagi..banyak yang perlu dibuat. dari persiapan bakal pengantin hingga ke majlis . Pengantin menggunakan khidmat hias dandan Sunita Andaman. dari saat akad nikah hingga majlis untuk tetamu. Perkhidamatan pakaian pengantin,pelamin,hiasan kereta,kameraman dan mandi pengantin dan berinai. complete lah kiranya.

Tak sabar rasanya majlis ini selesai. penatttttttt.

Majlis akad nikah bakal diadakan di Majlis Islam Sarawak pada hari Jumaat. Ingat nak buat di rumah. nampak gayanya tak kot..banyak benda nak kena buat kalau buat majlis akad nikah di rumah.dari jamuan hingga ke PA system.dan macam2 lah. Lagi2 Sofea takde waktu ni. tugas sofea ambik aadik hantar ke rumah mak andam. dan terua ke MIS..sofea ada temujanji.

Majlis belulut pulak , pada malam ahad. siangnya tu sabtu. Ahad majlis bersanding. huhuh 3 hari serentak. Keluarga mertua adik dari Sabah. guna jalan darat. ikut perancangan dengornye berangkat hari selasa pada minggu tersebut. biasanya dari Sabah ke Sarawak. dalam 2 hari jugaklah perjalanan. nak kena keluar masuk Brunei . perlu passport mahupun pas perjalanan.

Harap dan doa sofea semua Allah permudahkan


No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...