Wednesday, July 3, 2013

IKAN KERAPU GORENG


tak sempat nak ambik gambar. ikan kerapu hasil pancing sang suami. suami pergi memancing minggu lepas. 30 jun 2013. Ahad. sofea hantar dalam jam 0830 pagi. anak-anak dibawa sekali. bukan dibawa pergi memancing lah. pergi untuk temankan sofea hantar suami kat jeti.

sebelum kawan suami datang. kami minum dulu kat jeti tu. ada rumah kat tepi jeti. order air milo peng dan nescafe. sambil tunggu kawan suami datang. sorfina dan thaqif. galak bermain lompat-panjat rumah kak siti. bukan reti takut. tunjuk ikan kat bawah jeti.

lagaknya macam mahu terjun ke bawah. jangan lah sayang anak-anak ummi. dalam tak dalam takut tetap ada. sebab sungai ada ber " buaxx".

kawan suami datang. dan kami bertiga gerak balik rumah. petangnya dalam jam waktu maghrib. suami dah balik kedarat. dapatlah ikan kerapu besar telapak tangan dan ikan a'bek. ..Alhamdulillah. terlepaslah gian nak memancing di sungai.

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...