Friday, September 13, 2013

ESOK , LUSA DAN LUPIT



hari ni kerja. walaupun company dah tetapkan replacement day untuk TYT Birthhday. sofea kena tukar ke 27 September ni. bcoz ada appointment dengan doctor di klinik pakar HUS. sofea kan ada masalah sakit belakang.

masa nak turun kerja pagi tadi. ada dugaan mendatang lagi. lepas kemas. tunggu suami. sebab minggu ni. turun kerja sama suami. motosikal problem,selepas beliau minor accident selasa lepas. hari ni ada urusan dekat bank , jadi lambat la nak sampai ofis. hujan lagi. suami pergi start enjin kereta. sekali 2, cuba start enjin. alamakkk!!!!..rasanya ni mesti masalah bateri lagi. sebab , minggu lepas suami dah isi air bateri. itupun bila bateri kereta kekeringan air. so, hari ni langsung dah tak boleh start. jadi, nak setel macam mana??? fikir punya fikir. sofea sarankan mintak tolong adik ipar suami. tapi, beliau mengajar. jadi , hantar kereta FIL je lah. tambahan pun motosikal dia ada kat rumah my in law. kami pun gerak pergi urusan bank. dan terus beli bateri. samapi rumah suami tukar bateri baru kereta. selesai.

turun kerja. huhhhhhhhh...nasib baik tak buat hal tengah jalan. Alhamdulillah. Allah uji ikut kemampuan hambaNYA.

esok...ada seminar. harap semuanya dalam seperti yang dirancang. tambahan pula, kuching esok bz. ada sambutan hari jadi TYT Sarawak. di padang merdeka. ada perbarisan.

lusa. survey kedai tayar. nak tukar tayar kereta. kalau dapat di trade-in. ok lagi. ptgnya suami ada kerja. sedihhh...sebab malamnya ada perarakan perahu berhias di waterfront. kalau ada kesempatan sofea nak pergi nanti.

lupit. isnin. hari malaysia. plan nak ajak anak jenjalan. pergi tengok dinasour, tengok petunjukan di padang merdeka dan lain-lain.

diharap boleh lah sofea ambik gambar setiap evnet nanti ya

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...