Friday, July 3, 2015

JERAWAT TUMBUH - MENGAPA TUMBUH TAK SEKATA ?






kredit : pic owner


jerawat tumbuh ikut masa. ada masa awal bulan , tengah bulan dan hujung bulan. kekadang ikut keadaan kulit muka. seriau kita rasa kan. kat pic ni , kita ketahui sebab mengikut kawasan jerawat tumbuh.

nak elak jerawat tumbuh dan memastikan kulit wajah sentiasa bebas dari jerawat. anda boleh cuba Vitamin C Shaklee. untuk kesihatan kulit anda. Vitamin C Shaklee untuk sebotol dengan harga RM 98.00. dengan kandungan 180 biji tablets untuk 6 bulan penggunaan.




anda mahu mencuba produk ini dan produk Shaklee yang lainnya.
Daftar ahli Shaklee , sila hubungi saya ;

call / whatsapp :  013-8290985

email  :  synursor@gmail.com

add FB saya : Sofea Jali ( untuk inbox terus dengan saya )

klik LIKE di Fanpage saya  :  Shaklee Kuching-Sofea Jali
 ( untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA )





*** konsultansi dan tips PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya.....



Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan



No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...