Monday, January 21, 2019

PRODUK PRODUK SHAKLEE YANG SAYA AMALKAN


Saya pada mulanya sekadar pengguna atau pengamal vitamin Shaklee ni. selepas saya alami satu kejadian dan telah dinasihatkan untuk mengamalkan supplement . ianya dari nasihat doktot dan nurse masa tu. saya ni boleh dikatakan banyak jugak lah cuba dan cuba setiap produk yang berlabel supplement. sampai lah saya terbaca satu blog Master ni. mengenai supplement Shaklee.

pada mulanya saya sekadar nak mengamalkan vitamin c. tujuannya untuk kesihatan kulit saya. sebab masalah sensitif. setelah sebotol vitamin c tu saya habis amalkan.memang  berkesan sesangat. tidak seperti sebelum ini.

vitamin c shaklee dalam sebotol tu ada 180 biji. kiranya dalam 6 bulan jugak nak habiskan. sebab sebiji sehari saya makan. kekadang ada jugak saya ambil 2 biji sehari. kalau kadar nya lebih. ianya akan terbuang dengan sendirinya. yang saya faham berkenaan vtiamin c sustained ni.

saya masa tu hanya amalkan Shaklee sahaja. tiada campuran dari produk lain. dan amat ikut arahan dari Master farah. 

akhirnya saya juga sekarang menjadi pengedar Shaklee jugak. sekadar mencuba bisnes dan mencari pendapatan sampingan.

selain dari Vitamin C, boleh juga cuba supplement lain dari SHaklee. 





























No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...