Wednesday, July 27, 2011

KURSUS-KUALA LUMPUR- akhir


19.7.2011 - 20.7.2011 ( selasa dan rabu )

Sofia nak ringkaskan cerita.Sofia pergi balik kursus guna cara(transport) dan jalan yang sama.Cuma hari selasa selepas kursus selesai kawan yang temankan sofia jalan2 sekitar SOGO ,Masjid Jamek , MYDIN ,kedai tudung dan lain2 adalah orang yang berbeza. Kerana kawan yang seorang lagi dah balik rumah mertua.Dan yang seorang balik asrama.Alhamdulillah adalah teman.

tudung ;sofia beli secara borong.agak murah.cuma saiz dan warna tu yang kurang menepati citarasa.tapi oklah dapat beri dengan mak dan adik-adik.kalau beli macam mula-mual sofia pergi hari tu RM50.00 baru dapat 3 helai tudung.Tapi beli secara borong RM 65.00 dapat 10 helai.



cuma yang belum tercapai nak beli.yang ini;




p/s: banyak juga cerita-cerita disebalik hari-hari berada di kuala lumpur dan selangor..kalau ada rezki nak sangat pergi bersama famili..doakan ye




sumber: google
hanger buat gantung tudung.tidaklah rosak awning tudung.sebab kebanyak tudung sofia sekarang yang jenis ekspress...tak perlu nak tiup2 lagi.

selepas jalan-jalan.sofia tunggu abang kandung sofia datang ambil.sebab
dia baru balik kerja..kenalah menapak kat SoGo..dalam sejam baru dia sampai.terus ke asrama ambil barang.Dan ikut dia balik CYberjaya.tapi sebelum tu dia ajak pergi MIDVALLEY dan makan satay kajang.

sumber: google
  pergi midvalley cuma singgah di MPH sahaj.beli tafsir untuk bapa tercinta.tak sempat nak usha-usha.insyaAllah lain masa.

sumber: google
tempat ni memang penuh.tapi yang bijaknya order dan bayar.makanan akan dihantar.makan satay arnab,kambing.ayam.lembu...sedap..sambal pun boleh tahan.

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...