Saturday, July 16, 2011

RUMAH IDAMAN


Setiap orang pastinya ingin memiliki sebuah rumah. Lebih-lebih lagi macam sofia. Sudah bersuami dan sudah punya 2 anak. Keinginan untuk memiliki sebuah rumah adalah impian yang seringkali terdapat di dalam carta minda setiap masa. Cuma tahap kemampuan kita atau pasangan hidup kita menjadikannya satu-satu nya impian. Dari mula tahun 2011 sampai lah bulan ramadhan yang bakal menjelma,sofia dan suami berusaha mencari rumah yang dijual. Yang baru mahupun yang lama. Asalkan harganya berpatutan.Banyak cubaan dan dugaan yang kami tempuhi.
Akhirnya....setiap yang berlaku ada HIKMAHnya..bersyukur sofia ke hadratNya.Allah telah memakbulkan doa-doa kami.semoga urusan kali ini tidaklah dicemari unsur-unsur yang kurang disenangi. Ya Allah ada beberapa langkah lagi sofia,suami dan anak-anak bakal punya rumah. Tidaklah yang mewah. Cukuplah sekadar tempat berteduh untuk sofia sekeluarga. Terima Kasih. Alhamdulillah. Semoga perjalanan urusan ini menemui penghujung yang indah. ALLAHUAKBAR.

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...