Monday, July 25, 2011

KURSUS-KUALA LUMPUR

dari google

17.7.2011 Ahad
Sofia berangkat dari rumah ke KIA(Kuching International Airport) dalam jam 1300 petang. Kalau dikira masa..lewat sudah.Flight dalam jam 1520 pm ke Kuala Lumpur(KLIA). Sebelum tu ,kena kiss2 anak2 dulu.Aduhh sedih nya nak tinggalkan anak2.Tapi tuntutan kerja perlu juga tabahkan hati.

Sampai KIA,tunggu kawan yang sama pergi kursus.Tunggu punya tunggu sofia dah terasa kelewatan.terus ke tempat check-in(betul ke).Kalau nak ikut sofia.sofia agak kurang arif bab2 nak guna 'belon' ni. Sofia pun ringan mulut bertanya.tempat check in dan berjaya dapat boarding pass..dapat tempat duduk 14c.oklah tu..

Selesai check in,sofia sms dgn kawan sofia yang sofia dah check in.sebab barisan dah panjang sangat.Dan sofia bagitau kalau dia dah check in.tunggu sofia kat balai berlepas.Sebab sofia terasa lapar sangat. Sofia terus pergi KFC dalam KIA ni.Beli set zinger burger buat alas perut.

dari google
Dikongsi bersama dengan suami tercinta..hehehe..safe budget.sebab pergi kursus ni banyak pakai duit.lebih2 lagi kena guna teksi nak pergi ke tempat kursus diadakan..hmm..selesai makan..Sofia dapat panggilan dari kawan yang dia sudah berada di tempat berlepas.jadi sofia pun bergegas pergi.tapi sbelum tu.Salam suami dan minta izin lagi darinya.Doakan juga keselamatan pergi dan balik..ok.nanti sambung lagi

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...