Thursday, January 31, 2013

HARI TERAKHIR JANUARI 2013

 baru lepas dari travelling maintenance. huhuhu..penat. lebih 30 km perjalanan. ditambah dengan panas terik matahari.  lagi lagi lagi ... tetiba hujan di pertengahan jalan. hujan pulak lebat sangat. sampai jalan pun kurang jelas di tengok. pemanduan pun kenalah hati-hati. walaupun buka sofea yang pandu..kihkihkih

tempat makan feveret area Serian. kalau singgah Baki , akan minum dan makan cucur di Ahmadbelon Cafe. kakak yang jaga kedai tu kiuttttt...comeyyyy...thanx kak. rajin-rajin niaga ek..susah lah cari gerai makan muslim.

dekat Siburan dah ada banyak shoplot baru dibuka. yang terbaru Eastern Mall ( baru dibuka 18 Jan 2013 ) boleh tahan besar jugak. nanti jalan-jalan .

ok lah penat untuk penghujung bulan ini. esok dah masuk bulan februari. esok i cutiiii nooo...ada kerja nak kena buat dan birthday my lovely hubby (2.2.13)  jugekkkk..datingggg le nanti...hehehehhe..


p/s : birthday gift dah setel. inshaa Allah nak spon makan Nasi Mandhi Kambing @ Rumah Hijau Cafe.

p/s: psssttt....ada sesapa tau tak kat mana nak cari daging UNTA kat area kuching...teringin lah..macam mengidam je....

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...