Friday, May 31, 2013

CUTI NANNNNNN PANJANGGGGGG


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


esok 1 Jun hingga 4 Jun 2013.  kat tempat sofea. negeri sarawak. cuti panjang. sempena perayaan Gawai. jadinya sofea yang banyak plan sempena cuti yang panjang. kena pilih plan-plan bercuti yang sesueyyyy. plan A adalah sofea masih dikuching. jadi kena selesaikan jahitan baju-baju yang perlu disiapkan sebelum Ramadhan menjelang tiba. heheh kelas jahitan kena berhenti sementara waktu. tapi plan A kena kensel.

banyak-banyak plan di waktu cuti ni, sofea pilih plan B. sofea kena ikut mak dan bapak pergi jenguk adik kat Sibu. tapi adik pulak dah transfer. kena pergi ke Pekan Selangau. first time jugak lah sofea nak pergi sibu ni. maksud sofea. sebelum ni pernah lah. tapi tak sempat nak jenjalan je.

jadi sofea mohon doa kalian agar sepanjang perjalanan pergi balik kami dari kuching - selangau - sibu - mukah dan kuching.  di dalam perlindungan Allah Taa'la.

ok. trip tu nanti sofea akan cuba updatekan.

selamat bercuti untuk Sabah , Sarawak dan Semenanjung. esok jugak sambutan ulangtahun keputeraan Agong kita.

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...