Wednesday, May 8, 2013

SENYUMMMMMM....I'M HAPPY


sofea senyum


Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Ya Allah. tenangkan hati ini.
Aku gembira. Aku sedih. Semuanya bercampur. Namun aku pilih gembira. Kerna pastinya orang sekeliling akan gembira. Biarlah duka ini aku tanggung sendiri-sendiri. Asalkan Engkau sentiasa di sisiku.
Engkau Yang Maha Mendengar rintih piluku
Engkau Yang Maha Memahami salah silapku
Engkau Yang Maha Mengetahui segala luar dalamku

Maha Suci Ya Allah


Sofea senyum lagiiiiiiiii

dan ada ketikanya aku juga perlu menangis. menangis atas kekhilafan sendiri. Maha Suci Ya Allah. betul-betul aku perlukan diriMU saat ini, saat lalu, saat akan datang dan selamanya. besarnya khilafku. hanya Engkau tempatku mengadu. Yang Maha Mendengar.


dan menangis

Astagh firullah hal a'zim...Astagh firullah hal a'zim..Astagh firullah hal a'zim..

Allah huakbar...Allah huakbar...Allah huakbar

Laa Ilahaillallah..Laa Ilahaillallah...Laa Ilahaillallah..muhammadarrasululullah....

Allah hummasallia'lamuhammad....

semoga terus mendekatkan diri pada NYA

1 comment:

  1. Senyum lah. menangislah. semoga keruh menjadi jernih.

    IL

    ReplyDelete

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...