Friday, December 20, 2013

ADA REZEKI ..INSHA ALLAH MENIKMATINYA LAGI



anak ketiga . insha Allah di tahun 2014. pengalaman yang benar-benar berbeza. tapi indahnya. hanya Allah saja yang tahu. sofea tak tahu lagi. kalau ada rezeki. adalah yang keempat. sebab lepas yang ketiga ni. sofea kena koncen dengan rumah baru. alam baru. yelah dah tinggal rumah sendiri. banyak benda nak kena ambil perhatian.

semuanya bergantung dengan skop kerja baru sofea kelak. lepas cuti 3 bulan mungkin ada perubahan skop kerja. jadi, kena bersedia lah. bila dah konfem pasal kerja. barulah ada perubahan dibuat. sebab sekarang ni sofea on call. ada masalah kena turun tak kira jam berapa.

jadi, bila dah duduk rumah sendiri nanti. kena on standby jugak. kalau ikut plannya. rumah siap hujung tahun ni 2013. tapi tunggu lah penyerahan kunci nanti. semuanya bergantung dengan pihak developer.

tu sebab belum tahu lagi. ada ke tidak yang keempat. masalah kesihatan jugak. kena operation or tidak..kos operation dalam 30K. kira kasar.

1 comment:

  1. inshaallah ada rezeki xkmna sis.Jgn lupa visit blog saya ;)Salam perkenalan

    ReplyDelete

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...