Friday, December 27, 2013

SET BERSALIN TANAMERA



berdebar-debar rasanya nak tunggu masa bersalin anak yang ke-3 ni. sofea ada cerita kan yang sofea ada Set Bersalin Shaklee. selain yang moden. sofea juga masih amalkan yang kampung tapi versi moden. sofea dah beli dari bulan ogos lagi. Set Bersalin Tanamera. sofea beli melalui online.

sofea beli dari kawan kepada blogger ni. http://miera301.blogspot.com/...sofea selalu baca blog beliau. dan ada add fb beliau. so rasa percaya tu ada. ye lah kan. nak beli on9 dengan harga beratus ringgit. kena betul-betul cari yang sah jual-beli nya.

boleh baca kat sini kalau sesapa berminat nak beli. http://miera301.blogspot.com/search?q=tanamera&x=16&y=8 ...

tak pun boleh je call penjualnya ( kredit dari blog moon )

email: singgahselalu_azie@yahoo.com
cara pembelian: boleh ke https://www.facebook.com/pages/Set-berpantang/249720121740555 dan tinggalkan mesej or leh pm kat wall dan leh add YAYA

 telefon: 0197683958 (rozita) 

sofea beli 2 set bersalin. Set Bersalin Shaklee dan Set Bersalin Tanamera .sekarang dah mula guna VCO tu. sedap rasanya. tak berbau. putih bersih. insha Allah ada rezeki nak beli lagi nanti.



selamat sampai 



set tanamera



di dalam kotak. ada 11 item


nanti sofea bagi review untuk 11 item tersebut. sekarang nak masuk 36 minggu. ikut kiraan doktor tarikh bersalin pada 08022014....semoga semuanya dipermudahkan.

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...