Thursday, May 22, 2014

SET TROPIKA UNTUK BAYI ANDA



hari ni sofea nak kongsi pasal set lengkap penjagaan bayi. hari tu sofea ada beli satu set untuk kelengkapan bayi. terutama untuk kembung perut dan ekzema. sofea beli set tropika. ada 4 item dalam satu set tu.


1. krim telon herba 


-Krim ini dirumus dengan ramuan minyak kayu putih halia dan herba tropika dapat membantu melegakan perut kembung dan perut berangin bayi (colics) .
Keistimewaan Krim ini :
*Krim ini tidak panas serta sesuai untuk kulit bayi dan kanak-kanak
*krim mudah meresap serta tidak meleleh @ melekit bila disapu berbanding minyak telon lain
*krim telon herba juga berfungsi mengurangkan masalah batuk dan selsema (sapu krim pada dada dan belakang si manja untuk menghilankan kahak atau phlegm seta bunyi "wheezing"
*sesuai untuk bayi dan kanak-kanak yang mempunyai kulit sensitif seperti ekzema
*krim ini HANYA mengandungi bahan-bahan herba tropika yang HALAL dan SUCI serta TIADA unsur ALKOHOLatau seumpamanya 
- 50 g
- RM 39.90 ( SM ) / RM 42.00 ( SS )


2 . minyak kelapa dara - blackcurrent flavour




3. minyak kelapa dara - lavender



Ruam lampin, ruam panas, ruam susu, eczema serta masalah alahan kulit bayi kini boleh dirawat dengan sempurna menggunakan produk Tropika .


4. sabun tropika - lavender





Mandian dan minyak dari bahan asli (natural) utk si manja. Sesuai untuk kulit ekzema, ruam lampin, ruam panas, kulit kepala berkuping (cradle cap), penyakit radang kulit, kulit sensitif serta melebat dan menyihatkan rambut. Sesuai untuk seisi keluarga.


set asas tropika...


sesuai sangat. sofea sudah habis gunakannya. untuk minyak kelapa dara. bagus untuk sapuan pada badan bayi. untuk urut bayi. dan boleh mencegah ruam lampin...selamat mencuba bagi mami-mami yang masih tercari-cari produk yang sesuai tu.

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...