Monday, October 8, 2012

PRODUK KESIHATAN - SHAKLEE

kredit by google



kredit dari Mommyiskandar

bercerita pasal produk ni. sofea pada mulanya nak cari produk untuk berpantang nanti. itupun lama lagi lah. cari punya cari. terjumpa blog berkenaan produk ini iaitu produk SHAKLEE. ( blog Farah - mommyiskandar.com)..silalah jenguk..bagi sesiapa yang berminat nak cuba produk kesihatan ini..

sofea baca dari mula entry samapi yang terkini..itu pun siap buat buku lagi..nak bagi ingat setiap produk dan kelebihannya..sesuai ke tidak dengan sofea. sebab sofea ni banyaaakkkkk sangat sakit yang belum diketahui puncanya..heheheh. jadi sofea cuba satu persatu produk SHAKLEE dengan menge'list'kan tahap keseriusan sakit yang sofea hidapi dan bergantung pada budget. Jadi produk pertama yang sofea cuba adalah seperti ini.

bagi diri sofea. sofea dah cuba vitamin E

kredit dr google
kelebihannya nanti sofea ceritakan. sofea sekarang nak jadi ahli shaklee. insya Allah dalam masa terdekat bergantung pada rezki lah.. selain vit E, sofea cuba ini. iaitu ESP


kredit by google
ini jugak akan sofea ceritakan nanti. serta ini Mela Shakes. sesuai untuk anak-anak


kredit by google

dan sofea ada sarankan untuk adik ipar yang dah bersalin untuk beli set berpantang SHAKLEE. ikut budget dia beli yang trial punya..

SET BERPANTANG 
  p/s nanti kita sambung cerita lagi

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...