Friday, April 5, 2013

CUTI-CUTI SEKOLAH DAN CUTI-CUTI HUJUNG MINGGU


musim cuti sekolah hari tu. tak da pun nak pergi mana-mana. cuma masa cuti umum good friday dan hujung minggu. adalah pergi bawak anak-anak jalan-jalan.

kalau kat kuching ni, paling selamat pergi bawak main kat Boleuvard sana. playground. kalau nak ajak mandi manda. pergi d'cove pasir panjang. ada kolam untuk kids kat sana.

selain dari tu. teringin nak bawak anak-anak pergi mandi kat Kem Permai. sebab kawan sofea ada post gambar kawasan mandi di Kem Permai . ok je. rasanya kawasan air terjun. hmmmm..insha Allah nak pergi nanti.

anak-anak ni suka kalau kita bawak pergi jalan-jalan. ye lah . macam sofea. kami suami isteri bekerja. sofea kerja on call. kekadang sampai pagi jugak. tu lah kadang-kadang kesian tengok anak-anak. penat memang penat. tapi untuk spend time kepada anak-anak juga perlu. lebih-lebih lagi. diorang masih kecil lagi. bawah 7 tahun. betul-betul perlukan perhatian. sofea sentiasa dalam pembelajaran ilmu kekeluargaan dan keibubapaan. heheheh. dan kalau boleh terus mengamal sunnah RASULULLAH.....


**** next school holiday....insha Allah Kem Permai. nanti update k

1 comment:

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...