Monday, April 29, 2013

YA ALLAH , TABAHKAN HATI INI


Assalamualaikum dan salam sejahtera....

sepanjang minggu lalu, sofea batuk, dan selalu pening. jumaat lepas pula, kena seliuh kepala. dalam dialek sarawak. " selauk bantal ". sakit betul. susah nak pusing kepala ke kiri ke kanan.

jumaat lepas mulanya nak pergi kerja. tup tup batuk masih kronik. semalaman batuk. makan ubat batuk 10 ml. mahunya tak mengantuk. makan madu. anak-anak pun batuk jugak. paginya memang nak pergi kerja. tapi kena selesaikan urusan sebentar kat luar.

bila fikir-fikir balik. terus ambik leave je. hari tu kan jumaat. so, mesti ramai orang kat bank , sofea jugak kena pergi ke hasil. bayar cukai. lepas tu kena pergi TM point. sebab modem kat rumah dah rosak. jadi susahlah.kiranya nak membeli. tapi stok pulak belum sampai.

pergi HasiL pulak, bayar kat kaunter je. senang. ramai tak ramai. sebab kaunter masa tu banyak buka. lepas tu ada guys yang tolong ajar isi borang atau slip bayaran.senang lah.

sakit kepala masih ada sampai sekarang. makan ubat muscel pain je. kasi kurang sakit. nak menoleh, kena lah lawan sakit.

semoga diri ini tabah . sebab minggu ini juga akan sibuk. dan sesuatu yang terlalu dinantikan. jomm kita mengundi. dan sempena sambutan kelahiran ibu tersayangggggggg...

Ya Allah, ku merayu agar ada khabar gembira akan Engkau kirimkan kepada kami. Murahkanlah rezeki kami.


No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...