Monday, April 22, 2013

RUMAH SENDIRI


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah. seronok tengok kawan-kawan yang sudah berpindah ke rumah sendiri. untuk diri sofea dan famili. sofea tak sabar nak pindah. hiii...rumah-rumah. sabtu lepas sofea pergi tengok perkembangan projek rumah kami.

taman ini ada 7 rows.  5 rows baru siap. rumah sofea row pertama. korner. betul-betul dekat jalan. rumah masih tunggu nak disiapkan pagar, pintu,tingkap dll. row kedua. dah mula dibina. row ke3 pulak. dah disiapkan. pintu pun dah pasang. row keempat. setengah lagi baru didirikan. row kelima dah siap,cuma perlu di kemas lagi.

harap-harap dapat disiapkan dalam waktu yang dijanjikan. longgokan lebihan tanah dan lebihan konkrit. mereka letak bahagian tepi rumah sofea. sofea harap cepatlah siap untuk projek perumahan kami.

banyak nak kena fikir nanti. kawan sofea dah selamat pindah. mesti seronok sekarang dah ada rumah sendiri. kat BBS ni. abang sofea kat taman one putri. sama dengan mak sedara. kiranya ada gak lah famili dekat sini.


psssttt--------- untung kawan sofea.dah selamat menduduki rumah sendiri. dan buat kawan sofea ezry tu. sabar k. mungkin ada rezki lain yang menanti. kalau balik kuching kita leh kenal-kenal lagi.

2 comments:

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...