Thursday, November 20, 2014

30 DAYS BLOGS CHALLENGE - QUOTE KEGEMARAN



hari ke-20. cabaran 30 hari blog. apa quote kegemaran sofea. hmm kalau nak diikutkan banyak. tapi sofea listkan satu dua sahaja ya.




yaaa....sikit-sikit lama-lama jadi bukit. apa-apa yang sofea cuba fokuskan . atau cuba usahakan. biarlah sikit-sikit dahulu. semua orang nak cepat. cepat kaya. cepat cantik. cepat slim. tapi kalau tak konsisten pasti hasilnya tidak membanggakan. apatah lagi pasti mengecewakan.

begitu juga kesihatan ini. sofea dulu dari segi kecantikan. memang nak cepat cantik. kulit gebu gebas. tapi hasilnya mengecewakan. atas alasan apa. tidak ikut arahan dan tidak konsisten. jadi bukan masalah produk. tapi masalah diri.

begitu juga sistem kewangan. kena bersimpan waima 10 sen sehari. pasti akan ada hasilnya. cuma kena konsisten. fokus 100%.

ada lagi satu quote untuk perjalanan hidup ini.





rezeki , ajal dan maut rahsia ALLAH. milik ALLAH. biarlah sofea kayuh dulu. carik sikit-sikit dulu. timba ilmu dan pengalaman. belajar sediikit-sedikit. yang penting usaha itu ada. rezeki dari ALLAH bagi yang berusaha.

rezeki kesihatan. rezeki kekayaan. rezeki anak-anak. rezeki famili. insha Allah

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...