Monday, November 3, 2014

30 DAYS BLOGS CHALLENGE - SESUATU YANG MENGUATKAN ANDA



DAY 3 - SESUATU YANG MENGUATKAN ANDA.


sesuatu yang menguatkan sofea. hmmm..semestinya famili. terutama ibu bapa. adik-beradik. dan paling kuat adalah suami dan anak-anak.

sebab sebelum ini pun. Sofea pernah alami kejatuhan. hidup murung. impian hancur. cita-cita lunyai. harapan musnah. namun bangkitnya Sofea atas doa ibu bapa. kerna tiada siapa yang tahu.

Sofea terdengar doa seorang bapa. dan emak. betapa mereka memohon agar setiap anak-anak mereka diberi jalan yang mudah untuk menikmati khidupan di dunia. walaupun apa jua ranjau yang di hadapan. perlulah dihadapi dengan rasa syukur.

my father Jali Ahmat

my mother Milli Elis

my eldest brother Abdullah

kekuatan juga adalah rajinlah berdoa. mohon petunjuk dari NYA. sebab ada masanya kita betul-betul lemah. ada masanya iman kita dibolak balikkan. maka doa itu penting. doa dalam Solat yang paling makbul. insha Allah




dan inilah kekuatan yang ada pada sofea. suami dan anak-anak. semoga kami sentiasa dalam lindungan ALLAH. kalau ada salah silap mohon diampunkan.


No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...