Friday, November 21, 2014

30 DAYS BLOGS CHALLENGE - TEMPAT YANG ANDA INGIN PERGI DAN TAK PERNAH PERGI



hari ke-21 cabaran blog kali ini. cerita tentang ;

tempat yang saya ingin pergi
tempat yang tak pernah pergi


firstly , sofea teringin nak pergi MEKAH dan belum pun punya rezeki nak pergi. insha Allah ONE DAY. mana tahu kan. tokey tokey balak ke. tokey tokey kat luar sana bagi tawaran kat sofea dan famili buat umrah or haji ke. heeee..angan-angan je. tak pun tokey tokey ni beli SHAKLEE dari sofea. jaga kesihatan. heee. usaha tu. berniaga.






secondly. nak pergi Sabah nun.
mana-mana tempatlah di sabah. labuan pun ok. famili mertua adik pun ada di sabah. heee. pergi pulau-pulau di sabah. impian sofea satu hari nanti. pernah pergi. tapi sekejap je.






thirdly. nak pergi pusing semenanjung Malaysia. yang penting KL. hahahah. belum puas pusing. KLCC dan lain-lain  belum sempat nak pergi. sebab asal kursus di KL. sedihnya . sofea tak ada teman nak pg jenjalan. nak jalan sensorang. mmg takkan lah. sebab sofea takut..heeee


ok lah harap semuanya dalam izin ALLAH. bawak famili. pergi pulau-pulau yang ada dalam Malaysia ni. anak-anak pasti suka. apatah lagi ibu bapa.

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...