Wednesday, November 19, 2014

MASALAH PENYUSUAN - SUSU MERUDUM



setiap ibu pasti nakkan yang terbaik buat anak-anak. seperti sofea jugak. di sini sofea nak share kan. bagaimana seorang teman sofea menghadapi masalah penyusuan. beliau teringin hendak menyusu setiap anak-anak nya secara eksklusif selama 2 tahun. tanpa dibantu dengan susu formula.

ada ibu-ibu yang memang Allah rezekikan dengan air susu yang banyak. sehingga ada yang tidak mampu untuk mengepam lagi. itulah sahabat saya yang seorang ini. nama beliau aishah. beliau setiap kali pregnant dan lahirkan anak. betul-betul tiada masalah penyusuan. susu beliau meriah sangat. samapi tatk termampu untuk dipam. sehingga beliau digelar " lembu ". lembu kan banyak air susu. macam tu lah keadaanya .

ok. berbalik kepada teman sofea tadi. beliau memang ada masalah dengan penghasilan air susu. pelbagai petua beliau dah cuba. namun agak memenatkan dan mengecewakan. jadi, sofea syorkan set penyusuan shaklee ini. dari set budget hingga set penuh.





set penyusuan ini ada 3 item. ada ESP , Omega dan Lecithin.

Set ini amat sesuai bagi ibu-ibu yang hendak menyusukan bayi sambil boleh turunkan berat badan. sapa tak nak kan . badan maintain walau beranak 5. boleh di cuba bagi yang berminat.

selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...