Wednesday, January 14, 2015

TERATAK SOFIZAN-MINI OFIS SHAKLEE-BACK TO KERJA




teratak sofizan - mini ofis shaklee kuching

back to kerja leeee

alahai cuti 2 hari. memang memenatkan. urusan sekolah. urusan pujuk memujuk. Ya Allah permudahkan. dan lembutkan hati anak-anak kami itu.

now, terfikir lagi untuk yang seterusnya. nak hantar anak mengaji lagi. ingat nak mengajar sendiri. tetapi masa tu macam pack sesangat. belum dikira sofea ada kerja lebih masa di ofis.

hari ni dah kembali bekerja. macam biasa turun kerja sama. sebelum tu hantar barang jualan dengan akak yang jual kuih...hujan pulak lebat sesangat. bfast tempat biasa bila suami setel kan kerja beliau dulu. lepas breakfast pergi hatar sofea lagi. hari ni ada bau pelik lah dengan makanan. hmmmm...

sofea dan suami tempat kerja jauh dari tempat tinggal. jadi urusan anak-anak mohon tolong ibu bapa suami lah. adik ipar masih jaga anak-anak.


di tempat kerja. kerja macam biasa. tengahhari. sofea ada order kuih telaga emas semalam. seller tu hatar terus ke ofis. sedap. 3 biji 1 rggt. sofea beli rm 10.00.

lepas tu ada order masuk. customer order GLA Complex Shaklee , set bajet penyusuan Shaklee ESP dan Alfalfa dan b-complex. bayaran dah siap buat. dan tunggu stok tu sampai je.

petang rabu ni ada kerja lebih masa. jadi balik lambat lagi. nasib baik kawan yang nak dijumpa kensel jumpa. sebab dia pun ada hal. singgah ke tupong. maghrib dulu. lepas tu baru balik ke rumah. lepas isyak ada customer datang bayar alfalfa dan hari ni jugak dpt byrn GLA . total 135.

Alhamdulillah. rezeki ni....hari ini punya cerita....


No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...