Saturday, January 10, 2015

TERATAK SOFIZAN-MINI OFIS SHAKLEE-CUSTOMER SHAKLEE



teratak sofizan - mini ofis shaklee kuching

customer shaklee.

bangun pagi. kemas diri. kemas yang patut-patut. dalam tu handpon diaktifkan line tenet nya. masuk byk wasap mg. dan ada yang terselit. customer tanya produk shaklee. usaha untuk menjawab yang ditanya. dan berdoa agar ada closing yang baik.

suami hari ni ada kerja lebih masa. jadi , cancel nak pasal tempat gantung langsir. dalam tengahhari. memasak. dan adik ipar ajak masak mee kantonis. total belanja rm20.00. mee kuning , kuew tiao , sayur mayur.

masak macam-macam. dan selesai. lepas isyak ke agenda DBKU. singgah beli panggang ayam , baju jubah , putu mayam dan air minum. xsempat nak ke tupong. u-turn balik ke sukma. ada emergency pulak. hehehe. perut memulas. b4 nak ke tupong hantar jah ke bbs. lepas tu ke tupong.

jam 11.45 mlm turun ke airpot ambil adik. adik dan famili datang dari sabah. cuti sekolah dah habis kan. sebelum ke airport ada roadblok. nasib lah baik. tq ya pak polis. sggh beli minyak di shell.

di airport. tggu ani kol. ani kol. dan terus naik dmax suaminya. jannah tdo. dan balik terus ke rumah. dlm kol 0100 pagi tdoooo.


moga ada rezeki buatku. customer ohh customer

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...