Sunday, December 14, 2014

2015 BAKAL TIBA




perjalanan bulan disember 2014 terasa cepat. hari ini hari minggu. minggu ke-2 bulan dec. tiada apa yang nak dikejar. cuma yang ada aktiviti harian sahaja yang berjalan seperti biasa.

yang pastinya. semangat untuk mencari pelanggan baru mahupun ahli baru SHAKLEE masih di dalam usaha diri ini. usaha usaha usaha dan pastinya doa dan amalan sebagai harapan untuk terus memajukan diri dalam bisnes ini.

SHAKLEE produk yang memperkenalkan vitamin-vitamin kesihatan. untuk yang tua,muda,kanak-kanak,sihat,sakit biasa hinggalah sakit yang teruk.penjagaan kesihatan yang menyeluruh.

2015 bakal tiba. perjalanan kehidupan tetap perlu diteruskan. kerana cabaran 2015 tidak kita ketahui besar mana cabarannya. yang pasti kita kena mengorak langkah untuk jana pendapatan sampingan untuk kebhagiaan , kesejahteraan famili kita.

untuk keluar dari zon selesa ke zon selamat. bukan bererti kita tidak bersyukur apa yang kita ada. tetapi, alangkah baiknya kalau kita ada LEBIHAN rezeki yang pastinya dapat dimanfaatkan untuk ahli keluarga mahupun kepada pihak yang memerlukan.


No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...