Tuesday, December 16, 2014

SHAKLEE ITU APA YE ?




shaklee itu apa ye?? begitulah permulaan kisah. di mana sofea kenal SHAKLEE. sofea dapat tahu produk shaklee atas sebab nak carik set bersalin yang mudah sembuhkan LUKA , SELAMAT , BERKESAN , beri tenaga dan paling sofea ingin kan mampu memberi peluang untuk sofea jalankan misi  PENYUSUAN.

selepas sofea google , sofea jumpa website pengedar Shaklee yang bernama Farah Alias. di situlah sofea cuba cari gali apa itu produk Shaklee. permulaannya sofea cuba beli vitamin C untuk kecantikan. tujuannya untuk nak sahkan membeli dengan orang yang boleh dipercayai. barulah langkah seterusnya dibuat. ye lah, sekarang ni macam-macam bentuk penipuan.


selepas membeli banyak kali. sofea tergerak hati nak jadi ahli. dengan yuran RM 85.00 untuk seumur hidup. yuran yang ditawarkan mampu dibayar. tujuan jadi ahli. agar dapat beli dengan harga Ahli. bukan niat nak jana pendapatan.

lepas tu, bila rajin baca blog farah. sofea teringin nak bergiat aktif jadi pengedar. memula memang agak down. sebab tidak ada pengetahuan. bagaimana nak mula? siapa pelanggan ? produk mana satu nak kena jual ?


jadinya, sofea balik jadi pengguna sahaj. kini, sofea kena sahut cabaran diri. apa pun yang terjadi. kena rajin usaha. apa-apa jua bentuk perniagaan yang kita ceburi. kena kental. dan yang pasti JUJUR dengan pelanggan.

nanti sofea sambung cerita lagi k...nak sambung buat kerja lain pulak...

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...