Tuesday, December 30, 2014

MINGGU TERAKHIR 2014



1 hari terakhir di tahun masihi 2014. minggu terakhir. isnin hingga rabu. halahaiiii..kemalasan melanda. tuntutan kerja. mencari rezeki untuk anak-anak dan famili. perlu diatasi kemalasan ini. tetap teguh nak turun kerja. sebab ofis memang xda orang pun.

so, marilah kito bekejo sekueknyo. heheheh. sempena penutupan tahun 2014. malam tadi ada majlis makan-makan di rumah emak n bapak. kakak ipar masak. sofea cuma beli roti dan sediakan barang-barang lain.

ada satay. ada manok masak kari. bubur durian. air teh. hujannn lebat. sejukkk. jadi no air sejuk. hehehe. sofea beli roti dekat TAKA. sekali beli untuk nenek man.

hari ni jugak last order Shaklee produk. kali ni beli Vivix untuk bapak , mak dan nenek guna. harapan agar nenek kembali sihat. insha Allah. usaha dan doa saja mampu sofea lakukan.

semoga bisnes Shaklee sofea dan yang lain Allah limpahkan rezeki. cuti 1 januari 2015. sofea nak kemas rumah baru. semoga cepat siap. dan dapat pindah. sik sabar rasanya. sebab sofea tahun depan. bakal bzzzz....

ok lah kelak sambung lagik...

No comments:

Post a Comment

LANGKAH BASUH TANGAN DENGAN BETUL.

  MEMBASUH tangan adalah satu prosedur kebersihan dan kesihatan yang penting dalam seharian terutama dalam membendung penularan jangkitan wa...